Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Klienci chcą kupować przez internet. Touroperator chce pomóc agentom



E-Shot-Hotshot” to program wsparcia dla brytyjskich agentów przygotowany przez biuro podróży Jet2holidays i linię lotniczą Jet2. W ramach akcji agenci, którzy skorzystają z narzędzi cyfrowych do promowania jego ofert, mogą wygrać kampanie w mediach społecznościowych lub w radiu.

Jet2holidays.com przygotował poradniki, w jaki sposób korzystać z różnych narzędzi internetowych przy obsłudze klienta. Sam zauważa, że coraz więcej turystów chce kupować w internecie. By pomóc współpracującym agentom, będzie im doradzał, jak powiększyć swoją bazę klientów, jak tworzyć kody QR, inspirujące treści, dodawać opcję zapisu do newslettera w mediach społecznościowych, itp.

Biura, które zarejestrują się do programu, a następnie przy pomocy tych narzędzi będą wysyłać oferty przygotowane przez Jet2 i Jet2holidays, wezmą udział w losowaniu cennych nagród. Wśród nich znalazły się realizacja płatnej kampanii w mediach społecznościowych, reklama radiowa, stworzenie strony internetowej, szyldu dla biura, reklama zewnętrzna oraz wyposażenie biura według standardów Jet2. MG

2021-08-19 07:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter