„E-Shot-Hotshot” to program wsparcia dla brytyjskich agentów przygotowany przez biuro podróży Jet2holidays i linię lotniczą Jet2. W ramach akcji agenci, którzy skorzystają z narzędzi cyfrowych do promowania jego ofert, mogą wygrać kampanie w mediach społecznościowych lub w radiu.
Jet2holidays.com przygotował poradniki, w jaki sposób korzystać z różnych narzędzi internetowych przy obsłudze klienta. Sam zauważa, że coraz więcej turystów chce kupować w internecie. By pomóc współpracującym agentom, będzie im doradzał, jak powiększyć swoją bazę klientów, jak tworzyć kody QR, inspirujące treści, dodawać opcję zapisu do newslettera w mediach społecznościowych, itp.
Biura, które zarejestrują się do programu, a następnie przy pomocy tych narzędzi będą wysyłać oferty przygotowane przez Jet2 i Jet2holidays, wezmą udział w losowaniu cennych nagród. Wśród nich znalazły się realizacja płatnej kampanii w mediach społecznościowych, reklama radiowa, stworzenie strony internetowej, szyldu dla biura, reklama zewnętrzna oraz wyposażenie biura według standardów Jet2. MG