PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
Hotele mogą walczyć z Bookingiem, ale portal wie, jak przywiązać do siebie klientów
Booking.com rozpoczął współpracę z Lufthansą w ramach programu Miles&more. Za każde euro wydane w portalu klienci otrzymają 5 mil w tym systemie lojalnościowym.
Mile będą naliczane automatycznie na koncie klienta w ciągu 64 dni po zakończonym pobycie. Klienci zainteresowani tym bonusem, muszą w momencie zakładania rezerwacji hotelowej podać także swój numer karty Miles&More od Lufthansy. By skorzystać z promocji, należy zrobić rezerwację na stronie stworzonej na cele tej współpracy.
Wspomniane 5 mil za każde wydane euro to promocja na początek współpracy, która potrwa do końca listopada, podaje portal Reisevor9. Potem 1 euro będzie przeliczany na jedną milę w programie. MG
2021-09-03 08:54:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»