TOUROPERATORZY
TUI Deutschland rozmawia już z agentami
Szefowie sprzedaży TUI Deutschland przeprowadzili już kilkadziesiąt rozmów z agentami. To element strategii odzyskiwania zaufania zewnętrznej sieci sprzedaży, które touroperator stracił częściowo w trakcie pandemii.
Kiedy wybuchła pandemia koronawirusa, pracy przy ściąganiu klientów z zagranicy, przekładaniu wycieczek i anulacji rezerwacji było tak dużo, że TUI Deutschland nie podołał wyzwaniu. Agenci mocno krytykowali brak możliwości skontaktowania się z centralą, za co później szefowie koncernu przepraszali. Kłopoty przełożyły się na spadek udziałów sprzedaży w zewnętrznym kanale dystrybucji, teraz nowy prezes, Stefan Baumert, stawia sobie za cel odzyskanie zaufania agentów. Dyrektorzy sprzedaży Hubert Kluske i Peter Wittmann ogłosili już, że firma zwiększy zatrudnienie do call center przeznaczonego dla doradców turystycznych. - Podejmiemy wszystkie niezbędne kroki, żeby maksymalnie wspierać agentów i umożliwić im łatwą i nieskomplikowaną sprzedaż oferty TUI – zapowiedzieli w czasie spotkania z 30 właścicielami biur agencyjnych z Hamburga i Stuttgartu. - Chcemy dokładnie wiedzieć, z jakimi problemami borykają się biura – dodają. Kolejne spotkania są zaplanowane na następne tygodnie. MG
Źródło: Touristik Aktuell
2021-10-21 08:22:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»