TRENDY
Światowa Organizacja Turystyki współpracuje z Instagramem
„Tourism Recovery Playbook” to wspólny projekt Światowej Organizacji Turystyki (UN WTO) i Instagramu. W ten sposób instytucja chce pomóc kierunkom wzmocnić działania marketingowe, które pomogą im odzyskać podróżnych.
W opracowaniu znalazły się wskazówki, w jaki sposób prowadzić działania promocyjne za pośrednictwem tego portalu społecznościowego. Współpraca jest też pierwszym elementem realizacji strategii UN WTO cyfryzacji branży, co ma pomóc jej odbić się po kryzysie, ale też pokazać, jak realizować projekty zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Z „podręcznika” odpowiedzialni za promocję destynacji dowiedzą się, w jaki sposób maksymalnie wykorzystać Instagram do swoich celów, jak zwiększać zainteresowanie kierunkami wśród klientów lokalnych i wzmacniać świadomość ekologiczną. Znalazły się w nim przykłady działań realizowane przez niewielkie firmy i destynacje, którym w czasie pandemii udało się nawiązać i utrzymać kontakt z potencjalnymi klientami. MG
2021-11-15 08:12:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»