Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TOUROPERATORZY

Itaka wprowadza „workation”



Workation” to trend, który pojawił się, a przynajmniej mocno zaznaczył w okresie pandemii. Chodzi o dłuższe wyjazdy do miejsc, w których można odpoczywać, ale z których można też zdalnie pracować.

Itaka jako pierwszy touroperator w Polsce wprowadziła stosowne oferty do sprzedaży.

W programie znalazły się hotele, które gwarantują odpowiednie warunki do pracy. Tu znaczenie ma przede wszystkim dostęp do szybkiego, stałego internetu. Touroperator brał też pod uwagę atrakcyjność danego miejsca – chodzi o to, by po realizacji zadań służbowych klient mógł pozwiedzać, odpocząć w niecodziennym miejscu, czy skorzystać z rozrywek. W programie „workation” Itaka zawarła wyjazdy na Fuerteventurę, Gran Canarię, Lanzarote, Teneryfę i Maderę. Podróżować można od listopada do kwietnia, a pobyty trwają 22 dni. Przy rezerwacji klienci otrzymają dodatkowo 5 proc. zniżki na wycieczki lokalne z oferty SeePlaces. MG

2021-11-16 14:47:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter