LUDZIE
Nagroda z dla Katarzyny Walczak z Wakacje.pl
Katarzyna Walczak, dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations oraz członek zarządu Wakacje.pl, została wyróżniona tytułem Dyrektor Marketingu Roku w kategorii branżowej Sport/Hobby/Turystyka w konkursie organizowanym przez portal o marketingu - Mediarun.com.
Jury doceniło Katarzynę Walczak za całościowe i spójne działania marketingowe odważnie wdrożone w okresie pandemii koronawirusa. W maju 2021 r. spółka zaprezentowała markę Wakacje.pl po rebrandingu i przeprowadziła kampanię wizerunkową. Wprowadzeniu na rynek odświeżonego logotypu towarzyszyła kampania reklamowa „Czas na prawdziwe wakacje”. – Po ponad roku nieobecności w mediach w maju 2021 Wakacje.pl jako pierwszy brand turystyczny po szczycie pandemii ruszyły z szeroko zasięgową kampanią reklamową – informuje dyrektor Walczak, dodając, że była to też okazja do promowania powrotu do podróżowania po znaczącym poluzowaniu restrykcyjnych ograniczeń, które wcześniej zostały wdrożone z powodu pandemii. W spotach reklamowych Wakacje.pl nie tylko przywoływały wakacyjne wspomnienia, ale też jasno sygnalizowały, że mimo zmian w podróżowaniu nadal można się cieszyć prawdziwymi wakacjami. MO, foto Wakacje.pl
2021-11-19 10:29:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»