Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE
Praga przyciąga miłośników kultury
 

Kilka tygodni temu praski magistrat rozpoczął kampanię promocyjną na rynkach zagranicznych, który ma przyciągnąć do stolicy Czech miłośników kultury i historii. Miesiąc od rozpoczęcia działań promocyjnych władze Pragi dokonały pierwszych podsumowań akcji.

W ciągu kilku tygodni kampania dotarła do 223 mln użytkowników internetu z 11 rynków europejskich europejskich (prowadzona jest m.in. w Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Włoszech, Polsce). - Łącznie 1,9 miliona z nich (użytkowników) weszło na stronę Stayinprague.eu, zaś 75 tys. do systemu rezerwacji Booking.com – skomentowała Klára Malá, rzeczniczka Prague City Tourism, ktre odpowiada za przeprowadzenie kampanii. Koszt kliknięcia wynosi od ponad 5 koron za wyświetlenie reklamy i 0,3 korony za wyświetlenie filmiku na YouTube. Do tej pory Prague City Tourism wydało na kampanię 9,6 mln koron. Najczęściej odbiorcami treści reklamowych są osoby powyżej 55. roku życia.

Władze Pragi nie ukrywają, że zależy im na pozyskaniu jakościowych turystów. Chcą zerwać z wizerunkiem taniej destynacji atrakcyjnej wyłącznie dla miłośników piwa. MO, foto Pixabay

 

2021-11-23 10:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»PRZEMKO NIEWIADOMSKI
, Agent Roku 2021, dyrektor biura Bon Voyage w Poznaniu. » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter