Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Poland. More than you expected”.
Jej celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością polskich atrakcji i bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, m.in. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, także w wybranych stanach USA. Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook. Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków w wieku 25 - 45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem i turystyką kulturową. Kampania realizowana jest przy współpracy z Esky.pl oraz SOJERN. Działania promocyjne prowadzone będą od listopada do grudnia br. Prezes POT, Rafał Szlachta, zapowiada, że z hasłem Poland. More than you expected organizacja zostanie w komunikacji na dłużej. MO, foto POT