Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Nowa kampania POT na rynkach zagranicznych

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Poland. More than you expected”.

Jej celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością polskich atrakcji i bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.

Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, m.in. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, także w wybranych stanach USA. Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook. Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków w wieku 25 - 45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami,  przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem i turystyką kulturową. Kampania realizowana jest przy współpracy z Esky.pl oraz SOJERN. Działania promocyjne prowadzone będą od listopada do grudnia br. Prezes POT, Rafał Szlachta, zapowiada, że z hasłem Poland. More than you expected organizacja zostanie w komunikacji na dłużej. MO, foto POT

2021-11-24 11:08:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter