Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TECHNOLOGIA

Czat sprawdza się w komunikacji z agentami

Niemiecki touroperator Schauinsland Reisen wprowadził dwa lata temu czat jako jedną z form kontaktu dla agentów. Rozwiązanie spełnia swoją funkcję, dlatego będzie działać także w przyszłości.

Touroperator w dalszym ciągu odpowiada na zapytania agentów przez telefon i drogą mailową. Proces obsługi we wszystkich kanałach przebiega podobnie, ponieważ zawsze po drugiej stronie jest człowiek, a nie na przykład bot, jak to bywa w przypadku niektórych czatów.

Biuro podróży, zanim podjęło decyzję o utrzymaniu rozmów przez internet, przeprowadziło ankietę wśród swoich agentów. Na 3 tysiące pytanych 85 procent oceniło rozwiązanie pozytywnie i dało mu pięć gwiazdek. Dla organizatora to potwierdzenie, że zmierza w dobrym kierunku na drodze cyfryzacji.

Czaty wprowadzali też inni touroperatorzy, między innymi TUI Deutschland, ale w tym przypadku agenci nie byli zadowoleni, szczególnie że w okresie pandemii touroperator zawiesił działanie infolinii dla sieci zewnętrznych sprzedawców. MG

2022-02-16 08:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter