PROMOCJA TURYSTYCZNA
Emirates włącza się w promocję Tajlandii
Linie lotnicze Emirates coraz mocniej włączają się w promocję turystyczną kierunków. Kilka tygodni temu podpisały porozumienie o współpracy w zakresie promocji Hiszpanii z Hiszpańskim Instytutem Turystyki – Turespaña, teraz podobne porozumienie zawarły z Tajlandzkim Urzędem Turystyki.
Umowę podpisali Orhan Abbas, starszy wiceprezes ds. operacji handlowych Emirates na Daleki Wschód i Chattan Kunjara Na Ayudhya, zastępca gubernatora ds. marketingu międzynarodowego, a ze strony Tajlandii - Phiphat Ratchakitprakarn, minister turystyki i sportu Tajlandii.
W ramach umowy Emirates oraz organizacja turystyczna zobowiązały się do podejmowania wspólnych inicjatyw, które mają wzmacniać działania marketingowe i promocyjne każdej ze stron w celu przyciągnięcia podróżnych do Tajlandii. Przewoźnik ma promować kierunek wśród swoich klientów, by zwiększyć ruch turystyczny do Królestwa, także włączyć w działania marketingowe agentów Emirates na wybranych rynkach. Uzupełnieniem ma być organizacja fam-tripów. MO, foto Emirates
2022-03-02 10:59:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»