Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA TURYSTYCZNA
Działania promocyjne czeskiej Pragi z pominięciem rynku rosyjskiego

W ubiegłym roku czeska Praga przeprowadziła kampanię online „Stay in Prague” skierowana do turystów zagranicznych. Kampania okazała się sukcesem, zaliczając niemal 800 mln odsłon w internecie i ponad 8 mln kliknięć. Odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii Prague City Tourism (PCT), chce powtórzyć kampanię w tym roku, zapowiedziała jednak, że tym razem działania promocyjne nie będą realizowane w Rosji. – W związku z wydarzeniami i wojną na Ukrainie jest oczywiste, że do Pragi nie przyjadą rosyjscy turyści. Planowaną kampanię marketingową rozpoczniemy latem, ale nie będziemy jej kierować na Rosję ani przyciągnąć rosyjskich turystów do Pragi. Ze względu na wojnę nie możemy w tym roku liczyć nawet na turystów z krajów azjatyckich i USA – informuje Klára Malá, rzeczniczka PCT. Dodaje, że działania promocyjne będą prowadzone na rynkach europejskich i w Izraelu. Podobnie jak w ubiegłym roku kierowane będą do osób powyżej 30. roku życia. MO

2022-03-04 12:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter