Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA POLSKI

Targowy marzec w POT

Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała na marzec udział w kilku wydarzeniach targowych. Kraj promować się będzie także wśród klientów centrum handlowego i na warsztatach branżowych.

W Belgii POT przedstawi nasz kraj jako idealny kierunek dla miłośników turystyki rowerowej podczas targów Bike Brussels, na których będzie można obejrzeć występy Krystiana Herby, ambasadora marki Green Velo. Z kolei w Oslo pojawi się na wydarzeniu dla branży TravelMatch 2022, gdzie promować będą się Pomorze i Pomorze Zachodnie. W Niemczech nasz kraj zaprezentuje się w czasie odbywających się stacjonarnie targów Freizeit Messe Nürnberg – wraz z Dolnośląską Organizacją Turystyczną oraz miastem Kraków POT zorganizuje stoisko o powierzchni 25 m2. Ponadto POT uczestniczyć będzie w gali wręczenia nagród SRT (15 marca, wirtualne) i dwa dni później w ITB 2022 Business Day (wirtualne). W ostatni weekend marca odwiedzi stacjonarne targi konsumenckie Reisebörse Potsdam.

W marcu pokażemy się też Brytyjczykom. W największym centrum handlowym w Europie Westfield Stratford, którego liczbę odwiedzin w lutym i marcu estymuje się na poziomie 2,8 miliona osób odbędzie się impreza promocyjna z wykorzystaniem poszerzonej rzeczywistości - rozwiązania, które umożliwia "przeniesienie" uczestników do Polski. Będzie można wygrać 3 pakiety pobytowe: w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Celem akcji jest budowa wizerunku Polski jako atrakcyjnej destynacji wakacyjnej. Od 16 do 23 marca w Lizbonie odbędą się targi BTL, na których na stoisku narodowym pokaże się sześciu wystawców z Polski. Na tamtejszym rynku planowana jest również kampania na Facebooku oraz konkurs skierowany do branży i klientów indywidualnych, który ma ich przekierować na stronę internetową POT w wersji portugalskiej.

Organizacja zaprezentuje się też na targach konsumenckich Travel and Adventure Show w Nowym Jorku, które odbędą się w dniach 18-20 marca. Na liście podwystawców znajdują się Małopolska Organizacja Turystyczna, PLL LOT, biuro GM Travel oraz Hotel Bristol. W marcu na rynku chińskim prowadzona będzie kampania „Kobiece podróże. Wspomnienia z podróży do Polski” we współpracy ze znaną blogerką podróżniczą Wei Yishan, która dwukrotnie była już w Polsce.

W marcu POT planuje promować Polskę podczas workshopów na lotniskach w Wenecji i w Bergamo, a w dniach 18-20 marca wystawi stoisko informacyjne na targach BMT w Neapolu. W tym miesiącu pokażemy się również we Francji – najpierw na targach turystycznych Salon Voyages et Cultures (12-13 marca w Bordeaux), a następnie na DITEX-ie (30-31 marca), na warsztatach branżowych zorganizowanych przez lotnisko Nice – Côte d’Azur w partnerstwie z PLL LOT (9-10 marca) oraz na warsztatach branżowych dla agentów sieci biur podróży TourCom w partnerstwie z PLL LOT (25 marca w Paryżu). MG

2022-03-09 07:03:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter