Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TURYSTYKA KRAJOWA
Rozpoczęto prace nad strategią rozwoju turystyki w kujawsko-pomorskim

Na przełomie marca i kwietnia Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego  w partnerstwie z Kujawsko-Pomorską Organizacją Turystyczną i agencją Landbrand prowadzi warsztaty kreatywne inaugurujące prace nad stworzeniem Strategii Rozwoju i Promocji Produktów Turystycznych Woj. Kujawsko-Pomorskiego.

Warsztaty są ukierunkowane z jednej strony na rozpoznanie i ocenę potencjału oferty turystycznej regionu, z drugiej zidentyfikowanie potrzeb branży turystycznej i samorządów oraz zachęcenie ich do włączenia się w prace nad strategią. Pierwszy dzień warsztatów przeznaczono na przeanalizowanie marek subregionalnych, czyli Pałuków, Kujaw, Borów Tucholskich, Doliny Dolnej Wisły, Pojezierza Brodnickiego i aglomeracji Bydgoskiej i Toruńskej, także szlaków tematycznych i wydarzeń cyklicznych pod kątem ich potrzeb rozwojowych i możliwości komercjalizacyjnych. W drugim dniu uczestnicy dyskutują na temat ich promocji i sprzedaży wśród odbiorców. MO

 

 

2022-04-01 14:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Sylwetka

»




»PRZEMKO NIEWIADOMSKI
, Agent Roku 2021, dyrektor biura Bon Voyage w Poznaniu. » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter