Rainbow Elite to nowa linia produktowa, którą właśnie wprowadził touroperator. Obejmuje ponad 200 luksusowych hoteli w popularnych kierunkach turystycznych na całym świecie. Wiele z nich należy do sieci z najwyższej półki.
W ofercie pojawiły się zarówno duże obiekty z polami golfowymi położone na powierzchni miliona kilometrów kwadratowych, jak i kameralne butikowe hotele. Ponad 80 z nich znajduje się w Grecji, prawie 40 w Turcji oraz 17 w Hiszpanii, a także w Egipcie, Włoszech, Chorwacji czy Portugalii. Dalsze kierunki to Meksyk, Dominikana czy Emiraty Arabskie.
Maciej Szczechura z zarządu Rainbow tłumaczy, że nowa linia produktowa to odpowiedź na rosnący segment klientów poszukujących usług na najwyższym poziomie.
Wybierając hotele, biuro brało pod uwagę takie czynniki jak filozofia obsługi gości, doskonała kuchnia czy niestandardowe usługi. Mowa na przykład o indywidualnych transferach, kolacjach w restauracjach w mieście czy wynajmie samochodu wliczonym w cenę pobytu. MG