Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

Branża musi się zmierzyć z cyberprzestępczością

Zagrożenia w internecie to jedno z wyzwań, z którymi musi poradzić sobie branża w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa, twierdzi Światowa Rada Podróży i Turystyki (WTTC).

Jak wynika z raportu, który WTTC przygotowała we współpracy z Microsoftem, większość przedsiębiorców turystycznych, bo aż 80 procent, to małe i średnie firmy, które są podatne na ataki hakerskie. Z analiz wynika, że 72 procent z nich – mowa o firmach ze wszystkich sektorów w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i w Europie, przynajmniej raz padło ofiarą przestępców internetowych.

Julia Simpson, dyrektor zarządzająca i prezes WTTC, podkreśla, że technologia i cyfryzacja odgrywają kluczową rolę w usprawnieniu przebiegu podróży – od rezerwacji, przez odprawę aż po rozpoczęcie wyjazdu. Z drugiej strony cyberataki wiążą się z ogromnym ryzykiem finansowym, mogą negatywnie wpłynąć na reputację firm, są też zagrożeniem z punktu widzenia przepisów, jakich firmy muszą przestrzegać.

Z raportu WTTC wynika, że przedsiębiorcy turystyczni muszą położyć nacisk na cztery kluczowe obszary – zwiększyć ochronę przed cyberatakami, zadbać o bezpieczeństwo danych osobowych, zrozumieć skutki pandemii i poznać przepisy, by działać zgodnie z nimi. MG

2022-04-26 08:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter