PROMOCJA TURYSTYCZNA
Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię „Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie"
Kampania jest prowadzona na 14 kluczowych rynkach, w tym polskim, i ma na celu promocję głównego sezonu turystycznego. Realizowana będzie do końca lipca.
Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów promocyjnych, które zostaną wykorzystane w reklamie online. Promowane produkty turystyczne zostały specjalnie dopasowane do preferencji poszczególnych rynków, czyli są to jednocześnie najczęstsze motywy przyjazdu Gości do Chorwacji. Na rynku polskim to obok słońca i morza piękno przyrody i aktywny wypoczynek.
Chorwacja to róg obfitości nie tylko ze względu na swoją różnorodność, ale i na możliwości spędzania wolnego czasu. Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji jaki oferuje Chorwacja. Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków kultury do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków - mówi dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszka Puszczewicz.
We wszystkich formach reklamowych obecny będzie logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki, Croatia, naturally yours. MO, foto ChWT
2022-05-25 14:31:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»