DESTYNACJE
Praga uczy turystów szacunku do miasta
1 lipca Prague City Tourism rozpoczął kampanię marketingową #vprazejakodoma, która ma przyciągnąć do stolicy Czech turystów krajowych. Wcześniej podobną kampanię (#stayinprague) wprowadzono na wybranych rynkach źródłowych, by pozyskać turystów zagranicznych. Kampania skierowana na rynek krajowy bazuje nie na benefitach, jak w poprzednich odsłonach akcji, ale na pakietach motywacyjnych, które mają zachęcić odbiorców do wydłużania pobytów w Pradze. PCT liczy, że kampania przyniesie wymierne efekty, podobnie jak jej wcześniejsze odsłony. W ubiegłym roku stolica odnotowała 40 proc. więcej turystów krajowych niż przed pandemią.
Oprócz powyższych kampanii Prague City Tourism prowadzi wspólnie z dzielnicą Praga 1 kampanię pt. Enjoy Respect Prague, która ma wcielać w życie idee turystyki zrównoważonej i zwracać uwagę turystów, by szanowali zasady panujące w mieście, tak by ich obecność nie była uciążliwa dla rezydentów. Na potrzeby akcji powstał dekalog zasad. Odnosi się m.in. przestrzegania ciszy nocnej, korzystania z usług tylko licencjonowanych przewodników, parkowania rowerów/hulajnóg miejskich w wyznaczonych miejscach. Elementem kampanii są też rekomendacje mniej znanych miejsc w Pradze. MO
2022-07-07 06:48:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»