PROMOCJA POLSKI
ETC reklamowała podróże do Polski
W czerwcu i lipcu Europejska Komisja Podróży (ETC) aktywnie promowała wyjazdy do Polski. Kampania była wynikiem porozumienia pomiędzy POT a ETC podpisanego podczas majowego szczytu w Lublanie w związku z sytuacją za naszą wschodnią granicą i jej wpływem na rodzimą branżę turystyczną.
W ramach wsparcia dla polskiej turystyki ETC prowadziła szereg działań promujących Polskę z wykorzystaniem własnych kanałów komunikacji. Na stronie internetowej VisitEurope.com opublikowane zostały inspirujące artykuły dotyczące królewskich rezydencji, atrakcji dla najmłodszych czy wakacyjnych przygód w naszym kraju. Jednym z wyróżnianych miast była Łódź.
Działania prowadzone były w Europie, ale też w Stanach Zjednoczonych. Pod hasłem „Explore Poland’s hidden gems”, z hasztagiem #HistoricallyCurious materiały pojawiły się między innymi na stronach internetowych Cosmopolitan, USA Today Travel, Exploring Wild czy Attractions of America. ETC planuje kolejne publikacje związane z naszym krajem, które już niebawem będą dystrybuowane tak wśród mieszkańców Europy i innych kontynentów. MG
2022-07-22 07:26:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»