PROMOCJA TURYSTYCZNA
Zagraniczny Ośrodek POT w Wiedniu promuje turystykę w stylu slow
ZOPOT w Wiedniu prowadzi kampanię Poland Soul Travel. Działania promocyjne ZOPOT realizowane są na rynkach austriackim i szwajcarskim. Tym razem Polska nie jest prezentowana przez pryzmat swoich największych walorów turystycznych. Promując pięć regionów: Kaszuby, Beskid Niski, Sudety, Górny Śląsk i Podlasie ZOPOT chce ukazać nasz kraj jako kierunek do wypoczynku w stylu slow. W przekazie promocyjnym główny nacisk kładzie się więc na pokazanie dzikiej przyrody, warunków do uprawiania sportów, historii, pysznego jedzenia i gościnności. Głównymi bohaterami kampanii są gestorzy gospodarstw turystycznych w pięciu regionach, którzy opowiadają co ciekawego można zwiedzić i czego doświadczyć w ich okolicach.
Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowany landing page www.polandsoultravel.com, w mediach społecznościowych i internecie. W jej ramach przeprowadzane są też wizyty dziennikarzy, blogerów i biur podróży z Austrii i Szwajcarii w gospodarstwach agroturystycznych w każdym z regionów. MO
2022-08-01 07:37:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»