TRENDY
AppStore i PlayStore pokazują, jak odradza się turystyka
W drugim kwartale roku w Stanach Zjednoczonych internauci pobierali aplikacje turystyczne o 18 procent częściej niż przed rokiem, wynika z analizy AugustaFreePress.com.
To, zdaniem analityków, jeden z dowodów na wychodzenie branży turystycznej z pandemii. Od kwietnia do czerwca tego roku użytkownicy ściągnęli w sumie tego typu narzędzia 137 milionów razy.
AugustaFreePress.com powołuje się na dane opublikowane przez SensorTower, która wzięła pod uwagę liczbę pobrań aplikacji turystycznych z App Store i Play Store.
Najgorzej pod tym względem było w 2020 roku, kiedy wybuchła pandemia koronawirusa. Sytuacja zaczęła się poprawiać w 2021 roku, a od czwartego kwartału 2020 roku do trzeciego kwartału 2021 roku liczba pobrań stale rosła z 70 do 123 milionów razy, co oznacza wzrost o 76 procent. W czwartym kwartale zeszłego roku widać było jednak już spadek do 106 milionów, co jednak nie było zaskoczeniem – pod koniec roku wskaźniki te zazwyczaj się obniżają.
Od stycznia do marca tego roku potencjalni turyści zainstalowali na swoich urządzeniach aplikacje 115 razy. MG
2022-08-08 16:08:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»