Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TRENDY

AppStore i PlayStore pokazują, jak odradza się turystyka

W drugim kwartale roku w Stanach Zjednoczonych internauci pobierali aplikacje turystyczne o 18 procent częściej niż przed rokiem, wynika z analizy AugustaFreePress.com.

To, zdaniem analityków, jeden z dowodów na wychodzenie branży turystycznej z pandemii. Od kwietnia do czerwca tego roku użytkownicy ściągnęli w sumie tego typu narzędzia 137 milionów razy.

AugustaFreePress.com powołuje się na dane opublikowane przez SensorTower, która wzięła pod uwagę liczbę pobrań aplikacji turystycznych z App Store i Play Store.

Najgorzej pod tym względem było w 2020 roku, kiedy wybuchła pandemia koronawirusa. Sytuacja zaczęła się poprawiać w 2021 roku, a od czwartego kwartału 2020 roku do trzeciego kwartału 2021 roku liczba pobrań stale rosła z 70 do 123 milionów razy, co oznacza wzrost o 76 procent. W czwartym kwartale zeszłego roku widać było jednak już spadek do 106 milionów, co jednak nie było zaskoczeniem – pod koniec roku wskaźniki te zazwyczaj się obniżają.

Od stycznia do marca tego roku potencjalni turyści zainstalowali na swoich urządzeniach aplikacje 115 razy. MG

2022-08-08 16:08:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter