Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


PROMOCJA

POT chce reklamować miasta

Na drugą połowę sierpnia Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała kampanię Wyjątkowy City Break, która będzie skierowana do potencjalnych klientów z najważniejszych europejskich rynków emisyjnych oraz krajów sąsiadujących.

W ramach promocji prezentowane będą miasta przez pryzmat wybranego motywu przewodniego – dzięki temu w komunikacji będzie można postawić nacisk na inny charakter każdego z nich. I tak Warszawa będzie pokazywana jako Miasto różnorodności, Kraków jako Miasto skarbów, Gdańsk/Trójmiasto jako Złoto Bałtyku, Poznań jako Nieznane historie, Wrocław jako Miasto magii, a Łódź jako Industrialny design.

W sierpniu i we wrześniu odbędą się również kolejne live streamingi – ta promocja skierowana jest na rynek chiński. 19 sierpnia widzowie będą mogli oglądać transmisję ze Szczecina (Żagle 2022), która będzie poświęcona turystyce miejskiej, a 15 września z Sandomierza – tu dominować będzie motyw turystyki aktywnej.

Dotychczas live streamingi były prowadzone na platformie internetowych agencji turystycznych. W celu zwiększenia zasięgu tym razem zostaną przeprowadzone na dwóch platformach jednocześnie: Mafengwo i Wechat Channels.

Projekt jest realizowany we współpracy z Zachodniopomorską Regionalną Organizacją Turystyczną oraz miastem Szczecin i Regionalną Organizacją Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego. Live streaming jest poprzedzony miesięczną kampanią o atrakcjach regionu prowadzoną za pośrednictwem mediów społecznościowych ZOPOT w Pekinie i platformach OTA. MG

2022-08-09 07:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter