Na drugą połowę sierpnia Polska Organizacja Turystyczna zaplanowała kampanię Wyjątkowy City Break, która będzie skierowana do potencjalnych klientów z najważniejszych europejskich rynków emisyjnych oraz krajów sąsiadujących.
W ramach promocji prezentowane będą miasta przez pryzmat wybranego motywu przewodniego – dzięki temu w komunikacji będzie można postawić nacisk na inny charakter każdego z nich. I tak Warszawa będzie pokazywana jako Miasto różnorodności, Kraków jako Miasto skarbów, Gdańsk/Trójmiasto jako Złoto Bałtyku, Poznań jako Nieznane historie, Wrocław jako Miasto magii, a Łódź jako Industrialny design.
W sierpniu i we wrześniu odbędą się również kolejne live streamingi – ta promocja skierowana jest na rynek chiński. 19 sierpnia widzowie będą mogli oglądać transmisję ze Szczecina (Żagle 2022), która będzie poświęcona turystyce miejskiej, a 15 września z Sandomierza – tu dominować będzie motyw turystyki aktywnej.
Dotychczas live streamingi były prowadzone na platformie internetowych agencji turystycznych. W celu zwiększenia zasięgu tym razem zostaną przeprowadzone na dwóch platformach jednocześnie: Mafengwo i Wechat Channels.
Projekt jest realizowany we współpracy z Zachodniopomorską Regionalną Organizacją Turystyczną oraz miastem Szczecin i Regionalną Organizacją Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego. Live streaming jest poprzedzony miesięczną kampanią o atrakcjach regionu prowadzoną za pośrednictwem mediów społecznościowych ZOPOT w Pekinie i platformach OTA. MG