Switzerland Tourism – agencja zajmująca się promocją Szwajcarii jako kierunku turystycznego – udostępniła platformę MySwitzerland Pro. To platforma B2B, która ma w założeniu przyczyniać się do rozwijania turystyki w Szwajcarii poprzez umożliwienie branży turystycznej ze świata nawiązywanie kontaktów ze szwajcarskimi dostawcami usług turystycznych (z zakresu zakwaterowania, aktywności/atrakcji, transportu, DMC, innych usług).
Inspiracją do stworzenia platformy były różne wydarzenia branżowe odbywające się na terenie Szwajcarii, w tym największe - Switzerland Travel Mart STM. Targi, warsztaty i szkolenia realizowane są w formie stacjonarnej cały czas i nadal uważa się je za skuteczne narzędzie marketingowe. Zaletą MySwitzerland, uznawanego za cyfrową kontynuację tego typu wydarzeń, jest to, że ma nieograniczony zasięg czasowy i przestrzenny, przez co umożliwia nawiązywanie relacji biznesowych i ich rozwijanie przez cały czas.
Korzystanie z MySwitzerland Pro jest bezpłatne, mimo to obowiązuje rejestracja. MySwitzerland Pro jest wersją beta programu, co oznacza, że mogą się w nim pojawić zmiany. MO