Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

Flix odświeża markę

Flix, spółka-matka Flixbusa i FlixTrain odświeża wizerunek marki i pracodawcy, bo chce pokazać, że jest firmą dynamiczną i globalną.

Nowy wizerunek marki Flix jako pracodawcy został stworzony w efekcie ścisłej, kilkumiesięcznej
współpracy z niemiecką agencją kreatywną, w oparciu o przeprowadzone badania ankietowe oraz wywiady fokusowe w grupach.

Jako Flix oferujemy możliwość pracy w międzynarodowym zespole, jednocześnie dążąc razem do wspólnego celu: stale rewolucjonizować mobilność i przesuwać granice tego, co dotychczas możliwe. W naszym nowym manifeście „We move limits” zawarte jest wszystko, czym jest dla nas Flix: od silnej kultury zespołu i zróżnicowanego środowiska pracy, po nasze skupienie na innowacji i zrównoważonym rozwoju - mówi Michał Leman, dyrektor firmy na rynku w Polsce, Ukrainie i krajach Bałtyckich.

Jak dodaje, praca we Flixie to postawa, która pozwala traktować błędy jako lekcje na drodze do sukcesu. Flix chce pokazać światu swój sposób myślenia i to, że wyzwania stale go napędzają. Wdrożenie strategii ma pomóc przyciągnąć nowe talenty, niezależnie od miejsca zamieszkania. Poza biurami w 20 krajach na świecie firma oferuje również możliwość pracy całkowicie zdalnej, a pracownicy już od kilku miesięcy korzystają z programu Work From (m)Anywhere, dzięki któremu poza standardowym home office mogą pracować przez 60 dni w roku z dowolnego miejsca na świecie.

W procesie tworzenia nowego wizerunku firmy jako pracodawcy przeprowadzono łącznie ponad 3000 ankiet wewnętrznych i zewnętrznych oraz przeanalizowano wyniki z ponad dziesięciu grup fokusowych. Wdrożenie i opracowanie projektu nowego wizerunku marki powstało we współpracy z agencją kreatywną z Monachium.

Warszawska siedziba Flix oferuje nowoczesne, zielone biuro, wyposażone w wiele udogodnień, w tym biurka ze stacjonarnymi rowerami, przestrzeń do relaksu, czy przestrzenie do aktywnego spędzania czasu, m.in. do gry w rzutki, piłkarzyki czy koszykówkę. Oprócz tego, Flix zapewnia swoim pracownikom darmowe wsparcie psychologiczne we współpracy z Centrum Terapii Dialog w formie stacjonarnej oraz online. MG

2022-09-07 09:06:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter