Miasto różnorodności, miasto skarbów, złoto Bałtyku, miasto pełne nieznanych historii, miasto magii i miejsce wypełnione industrialnym designem – według takich motywów przewodnich Polska Organizacja Turystyczna zachęca obcokrajowców do odkrywania polskich miast.
W działaniach nacisk położony został na Warszawę, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Wrocław i Łódź.
Materiały graficzne oraz teksty reklamowe nawiązują wprost do wybranego motywu przewodniego, tak aby w świadomości konsumentów zacząć budować konkretne skojarzenia, które pomogą im rozróżnić polskie miasta zarówno na tle pozostałych jak i tych z konkurencyjnych krajów. - Wyjazdy typu city break cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony gości zagranicznych przyjeżdżających do Polski. Poprzez kampanię „Wyjątkowy City Break” chcemy zaakcentować unikalny charakter każdego z miast, by budować ich obraz wśród turystów i zachęcić obcokrajowców do odkrycia interesujących miejsc w naszym kraju – podkreśla Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania realizowana będzie w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Austrii, Belgii, Szwecji, Norwegii, Czechach i na Węgrzech, zaś jej emisja będzie trwać ok. dwóch miesięcy. MG