Sekretarz stanu ds. turystyki Susanne Kraus-Winkler oraz dyrektor zarządzająca Austria Werbung Lisa Weddig przedstawiły perspektyw dla branży na nadchodzącą zimę. Mimo wielu wyzwań, sezon w Austrii zapowiada się dobrze.
Austria Werbung przeprowadziła badania potencjału na najważniejszych rynkach źródłowych. Z analizy przeprowadzonej w dziesięciu krajach, w tym w Polsce, przez Instytut Turystyki i Badań Basenów w Europie Północnej (NIT), wynika, że ludzie mają i czas i pieniądze na podróże. Większość respondentów oczekuje, że mimo wyzwań gospodarczych ich własna sytuacja ekonomiczna pozostanie taka sama lub poprawi się. Liczba osób, które planują urlop zimowy w Austrii, wróciła do poziomu sprzed pandemii i wynosi 17 milionów. Kraj znajduje się w pierwszej trójce najczęściej wskazywanych na większości rynków.
Na nadchodzącą zimę firma Austria Werbung wraz z 58 partnerami z całej Austrii prowadzi kampanię promocyjną pod nazwą „Winterliebe – Przeżyj to naprawdę teraz” w Niemczech, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Danii, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii i Polsce. MG