Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


DESTYNACJE
CzechTourism stawia na promocję mniej znanych destynacji w Czechach

Zdaniem władz CzechTourism, agencji zajmującej się promocją turystyczną Czech, w perspektywie najbliższych 2 – 3 lat wybrane destynacje czeskie (np. Praga, Karlowe Wary, Czeski Krumlow) będą się znowu borykały z problemem zbyt dużej liczby odwiedzających. Aby temu zapobiec CzechTourism kontynuuje wysiłki, by wydłużyć sezon turystyczny i zachęcić odwiedzających do wybierania mniej znanych destynacji, np. kraju pardubickiego i zlińskiego oraz Wysoczyny, które odwiedzają przede wszystkim goście krajowi.

Mimo poprawiania się sytuacji epidemicznej na świecie, w kraju wciąż brakuje około 2 mln turystów z 11-milionowej grupy, która przyjeżdżała do Czech przed pandemią. Chodzi głównie o odwiedzających z krajów azjatyckich, Ameryki Północnej, a w tym roku również z Rosji, którzy nie mogli przyjechać ponieważ nie dostali wiz lub którym nie pozwalały na to restrykcyjne warunki dotyczące podróży zagranicznych wprowadzone w ich ojczyznach lub też z uwagi na problemy z dostępnością komunikacyjną Czech. Ta ostatnia wynika z tego, że – jak mówi cytowany przez serwis TTG.cz Jan Herget, dyrektor generalny CzechTourism – siatka połączeń lotniczych łączących Czechy z resztą świata nie została w pełni odtworzona po pandemii. MO, foto Pixabay

 

2022-10-24 16:13:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter