Biuro Podróży Exim Tours uruchomiło na stronie internetowej nową funkcjonalność – blog podróżniczy, który ma inspirować do odkrywania nowych miejsc i przybliżyć klientom branżę turystyczną.
Kilka dni temu Exim Tours wystartował z sekretnym projektem. Na stronie internetowej i w mailingach pokazywały się grafiki, które mówiły o starcie nowego przedsięwzięcia i miały budować napięcie wśród użytkowników. W ten sposób biuro prowadziło kampanię inaugurującą blog. Za treści, które będą się tam pojawiać, odpowiada agencja marketingowa Mbridge i zespół marketingu Exim Tours.
- Długo pracowaliśmy nad projektem bloga i wreszcie możemy go pokazać światu – mówi Dominika Jurkowska, menedżer marketingu w Exim Tours. - Bardzo się cieszę, że teraz nasi użytkownicy i klienci będą mogli czerpać inspiracje do podróżowania razem z nami. Będziemy sukcesywnie publikować na nim treści, a może w przyszłości i content wideo – dodaje.
Jak podkreśla Malwina Szewczyk z działu marketingu Exim Tours,, która odpowiada za wdrożenie projektu, wśród pierwszych wpisów pojawiły się już te podpowiadające, dokąd warto wybrać się na okres świąteczno-noworoczny, gdzie pojechać na narty i czym jest prawdziwa opcja all inclusive. MG