Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

British Airways do pracowników: Ostrożnie z publikacjami w mediach społecznościowych



British Airways wprowadził z początkiem lutego nowe zasady, które określają, co i kiedy pracownicy mogą zamieszczać w mediach społecznościowych. Teraz przewoźnik tłumaczy się, że nie zabrania pracownikom publikować na swoich profilach, a wręcz ich do tego zachęca.

Jak podają zagraniczne media branżowe, British Airways wprowadził nowe zasady dotyczące informacji, jakie mogą zamieszczać jego pracownicy w mediach społecznościowych. Chodzi o to, by pokazywać osiągnięcia linii, jej historię i w ten sposób zachęcać kolejnych klientów do korzystania z jej usług i budować pozytywny wizerunek.

Ponieważ pojawiły się komentarze, że przewoźnik zabrania członkom załóg postowania w swoich kanałach społecznościowych, firma zabrała głos i wytłumaczyła, że wręcz zachęca ich do tego. Chodzi jednak o to, by informacje nie dotyczyły kwestii związanych z bezpieczeństwem lub obsługą pasażerów i nie były zamieszczane w czasie wykonywania obowiązków służbowych. MG

2023-02-06 07:08:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter