TRENDY
Grecy wypromują swoje śniadania

Źródło: MarketingGreece
„Greckie śniadanie” to inicjatywa, która powstała 10 lat temu, a która zakłada promowanie lokalnych produktów spożywczych i tradycji kulinarnej wśród turystów. Teraz ma być o niej jeszcze głośniej za sprawą kampanii reklamowych, jakie będą prowadzone za granicą.
Pomysł narodził się 10 lat temu, a jego głównym celem było mocniejsze powiązanie sektora rolnictwa z turystyką. Autorem projektu jest Grecka Izba Hotelarska, która przy jego realizacji współpracowała z Marketing Greece. Teraz informacje o projekcie pojawią się na stronie Discovergreece.com, a także w ramach kampanii promocyjnej prowadzonej w mediach społecznościowych za granicą, podaje GTP.
Chodzi o promowanie greckich zwyczajów jedzeniowych, ale też o włączenie lokalnych produktów spożywczych i tradycji kulinarnej kraju do tworzenia niezwykłych doświadczeń podróżnych.
Na początku tego roku do programu „Greckie śniadanie” dołączyli hotelarze na wyspach Chios, Karpathos i Kasos. MG
2023-03-20 08:01:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»