Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TRENDY
Sprzedaż mobilna w Niemczech będzie się rozwijać

Miniony rok był dla agentów mobilnych działających na niemieckim rynku turystycznym udany zarówno pod kątem przychodów jak i liczby doradców, którzy zdecydowali się w ten sposób pracować. Działalność prowadzą jednak nie samodzielnie, ale pod egidą sieci agencyjnych, które zapowiadają dalszy rozwój.

Na niemieckim rynku działają trzy sieci agentów mobilnych: Solamento, TLTU i Amondo. Wszystkie planują dalszy rozwój narzędzi wspierających doradców, pisze portal Touristik Aktuell.

I tak Solamento zamierza dalej optymalizować procesy biznesowe, chodzi między innymi o zwiększenie znaczenia w sprzedaży systemu rezerwacyjnego Apollo. Kolejny pomysł to automatyzacja newsletterów wysyłanych do klientów. W planach znajduje się także realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, co ma pomóc pozyskać nowych członków, ale też organizacja spotkań networkingowych i konkursów sprzedażowych.

TLTU, sieć należąca do Grupy TUI, będzie pracować dalej nad rozwojem intranetu z czatem oraz „destynacyjnej i produktowej Wikipedii”, by wszyscy doradcy mogli wzajemnie korzystać ze swojej wiedzy i doświadczenia. Większy nacisk zostanie położony na automatyzację akcji marketingowych.

Z kolei Amondo stawia na wiedzę – wprowadzona latem zeszłego roku platforma learningowa Mimo ma zostać poszerzona. W ten sposób firma chce podnieść jakość świadczonych usług. MG

2024-01-02 12:58:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter