Trzyletnia Charlotte to „najmłodsza instruktorka narciarstwa w Austrii” i bohaterka najnowszej kampanii marketingowej Austrii. Dziewczynka w kilkunastu krótkich filmikach zdradza tajniki jazdy na nartach i pokazuje, jak można spędzać zimowy urlop w Austrii.
- Dzięki tej serii chcemy z przymrużeniem oka pokazać, co sprawia, że zima w Austrii jest tak wyjątkowa – mówi Astrid Steharnig-Staudinger, dyrektor zarządzająca Österreich Werbung.
- Wspólne spędzanie czasu z rodziną, zabawa na śniegu, rozkoszowanie się kulinarnymi specjałami w górskim schronisku... Charlotte jest autentyczna i przekazuje treści z ogromnym wdziękiem! Fakt, że nasze trzylatki jeżdżą już na nartach, dodatkowo podkreśla kompetencje Austrii w kwestii zimowego wypoczynku – dodaje.
Raz Charlotte prowadzi grupę dorosłych jadąc pługiem, czasem udziela wskazówek dotyczących bezpieczeństwa, a innym razem widzimy ją zatrzymującą się na przerwę, żeby zjeść obowiązkowe Germknödel w schronisku. Kampania prowadzona będzie na TikToku i Instagramie w Niemczech, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Polsce, Holandii, Belgii, Szwecji i Danii.
Od rozpoczęcia akcji w połowie stycznia 2024 roku filmy zdobyły już 29 milionów wyświetleń na TikToku i 21 milionów na Instagramie (stan na koniec stycznia). Kampanię zrealizowała Österreich Werbung wspólnie z agencją Wien Nord Serviceplan we współpracy z agencją Hong. MG