REGIONY
PIT Oddział Małopolski pyta kandydatów na prezydenta Krakowa o plany wobec turystyki w mieście
O stanowisko prezydenta Krakowa w kwietniowych wyborach samorządowych stara się (póki co) dziewięciu kandydatów. Ponieważ stolica Małopolski jest jedną z najważniejszych marek turystycznych kraju, a turystyka w mieście jedną z ważniejszych dziedzin lokalnej gospodarki zatrudniającą 10 proc. lokalnej społeczności, Polska Izba Turystyki Oddział Małopolski postanowiła zapytać kandydatów jakie mają plany na rozwój turystyki w mieście.
PIT OM w listach przesłanych do Konrada Berkowicza, Marcina Bzyka-Bąka, Mateusza Jaśki, Andrzeja Kuliga, Łukasza Gibały, Stanisława Mazura i Aleksandra Misztalskiego, zadał siedem pytań dotyczących m.in. roli jaką powinna pełnić turystyka w Krakowie; podziału kompetencji jeśli chodzi o promocję miasta; pomysłu wprowadzenia opłaty turystycznej; opinii na temat dokumentu strategicznego „Polityka zrównoważonej turystyki Krakowa na lata 2021 - 2028”, także tego jak rozwijając turystykę, pogodzić interesy mieszkańców i odwiedzających.
PIT OM informuje, że odpowiedzi kandydatów będzie publikować na swojej stronie i profilach PIT OM w mediach społecznościowych. MO, foto Pixabay.com
2024-02-06 12:30:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»