Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


REGIONY 

Małopolska zaoszczędziła na promocji 2,5 miliarda złotych dzięki Igrzyskom Europejskim

Rafał Kosowski, wiceprezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej oraz przewodniczący Komisji Edukacji, Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmiku Województwa Małopolskiego, dokonał podsumowania wpływu jaki miały Igrzyska Europejskie przeprowadzone w ubiegłym roku na terenie Małopolski, na promocję regionu i rozpoznawalność marki Małopolski. Impreza rozgrywana na przełomie czerwca i lipca w Krakowie i wybranych miastach regionu zgromadziła 6 tys. zawodników z ponad 40 krajów Europy.

Według analiz Małopolska musiałaby wydać niemal 2,5 mld zł, aby osiągnąć efekt jaki przyniosły Igrzyska, z czego ekwiwalent reklamowy na terenie naszego kraju wyniósł 731 zł, zaś w ujęciu międzynarodowym – 1,76 mld zł. - To kwota, której nie wydaliśmy na promocję, ponieważ byliśmy gospodarzem tej największej multidyscyplinarnej imprezy sportowej w historii Polski, a w roku ubiegłym również największej imprezy sportowej w całej Europie - komentował Rafał Kosowski cytowany przez Gazetę Krakowską.

Ekwiwalent reklamowy III Igrzysk Europejskich na poziomie prawie 2,5 miliarda zł zapewniły Małopolsce głównie transmisje telewizyjne, ale też informacje czy wzmianki zamieszczane w mediach społecznościowych. MO

2024-02-26 11:06:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter