DESTYNACJE
W 2024 r. Niemcy będą się promować kulturą i zrównoważonym podróżowaniem
Jak przypomina Niemiecka Centrala Turystyki (DZT), wyjątkowy krajobraz artystyczny i kulturowy Niemiec stanowi silną motywację do wyjazdów dla turystów zagranicznych. Spośród 173 mln podróży kulturalnych Europejczyków na całym świecie w 2023 r. 18,7 mln trafiło do Niemiec. Z łącznej liczby 31,5 mln wyjazdów wakacyjnych Europejczyków do Niemiec w ub., 12,9 mln odbyło się do metropolii. A ponieważ wśród turystów zagranicznych widać duże zainteresowanie kulturą i podróżami również w tym roku, Centrala nie ustaje w wysiłkach, żeby nadal pozycjonować Niemcy jako kosmopolityczny i zrównoważony kierunek podróży kulturalnych.
Tematem kulturoznawczym DZT w 2024 r. jest jubileusz 250. urodzin Caspara Davida Friedricha oraz 35. rocznica upadku Muru Berlińskiego. Od kwietnia br. prowadzona będzie nowa kampania „Niemcy – kraj kultury i sztuki” prezentująca kosmopolityczną scenę artystyczną. Okazja do promocji niemieckiej kultury nadarzy się również podczas rozgrywek UEFA EURO 2024. We współpracy z EURO 2024 GmbH, spółką joint venture DFB i UEFA mającą na celu organizację turnieju piłkarskiego, DZT motywuje potencjalnych podróżujących do Niemiec kibiców do wydłużenia pobytów w Niemczech. MO, foto Francesco Carovillano/DZT
2024-03-01 16:53:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»