Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


TRENDY
Emirates wiedzą, jak obsługiwać autystycznych pasażerów

Linie lotnicze Emirates uzyskały tytuł Certyfikowanego Centrum Autyzmu™ (CAC) dla wszystkich swoich punktów odprawy w Dubaju. Wszystko po to, by zwiększyć dostępność i komfort podróży dla pasażerów.

W ramach projektu personel Emirates w poszczególnych obiektach przeszedł specjalistyczne szkolenie w zakresie autyzmu i świadomości sensorycznej, dzięki czemu pracownicy łatwiej zrozumieją i obsłużą pasażerów. We wszystkich lokalizacjach przeprowadzono kompleksowe audyty obiektów, mierząc poziom dźwięku, oświetlenia oraz analizując potencjalne obrazy i zapachy, co pomogło opracować przewodniki, dzięki czemu podróżni mogą podejmować świadome decyzje i wybierać miejsca, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom i preferencjom.

Dzięki partnerskiej współpracy - Emirates, Departamentu Gospodarki i Turystyki oraz Portów Lotniczych Dubaju z Generalną Dyrekcją ds. Rezydencji i Spraw Zagranicznych, Policją Dubajską i Urzędem Celnym – wyjazdy stają się bardziej przyjazne i dostępne dla wszystkich. Podróżni są zachęcani też do korzystania ze strony AutismTravel.com, która zawiera listę certyfikowanych miejsc docelowych spełniających wymagania CAC. MG

2024-04-03 07:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter