Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Ludzie branży

»

A  |   B  |   C  |   D  |   E  |   F  |   G  |   H  |   I  |   J  |   K  |   L  |   M  |   N  |   O  |   P  |   R  |   S  |   T  |   U  |   W  |   Z  |   Ł
Labocha Lucyna - kadry
Dyrektor z doświadczeniem w kreowaniu strategi. Zbudować wizerunek targów. Lucyna Labocha, dyrektor marketingu Centrum Targowo-Konferencyjnego Expo Silesia, chce umacniać pozycję imprez targowych. Do jej obowiązków należy zarządzanie działem marketingu, czyli opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla firmy i
imprez targowych. Na początku w Expo Silesia została mene-dżerem Targów Turystycznych Intourex 2011. Obecnie kieruje ośmioosobowym zespołem marketingu, w którym oprócz specjalistów znajduje się też grafik i webmaster. Wspólnie koordynują działania promocyjne dla
30 imprez targowych rocznie, przy jednoczesnym prowadzeniu imprezy konsumencko-branżowej, czyli Targów Turystycznych. Jako cel Lucyna Labocha stawia sobie umacnianie pozycji i budowanie wizerunku centrum i imprez targowych oraz rozwój firmy, która na rynku istnieje od niespełna 5 lat. Lucyna Labocha urodziła się w 1973 r. w Katowicach. Ukończyła Śląską Międzynarodową Szkołę Handlową oraz Akademię Ekonomiczną, również w Katowicach. Zdobyła też tytuł magistra zarządzania i marketingu w SGH w Warszawie w Katedrze Business Communication. Przed rozpoczęciem pracy w Expo Silesia pracowała w innych branżach: FMCF, chemia gospodarcza – marka Sidolux, materiały budowlane – Farby Kabe, materiały wyposażenia wnętrza – Cersanit, artykuły piśmiennicze – Parker, Waterman.
Interesuje ją urządzanie i stylizacja wnętrz, podróże (ma patent żeglarza jachtowego i licencję pilota wycieczek zagranicznych), a także narciarstwo alpejskie oraz rysunek techniką pasteli i akwareli. MZ
 

powrót

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter