|
|
|
POT chce promować Polskę przy okazji ŚDM
|
Promocji Polski przy okazji Światowych Dni Młodzieży poświęcone były obrady Rady POT, która spotkała się w połowie stycznia na Jasnej Górze Rada POT. W sesji uczestniczyła podsekretarz stanu w MSiT Dorota Dulińska oraz o. Marian Waligóra przeor Jasnej Góry.
więcej...
|
|
Fedyk nowym wiceprezesem POT?
|
Polska Organizacja Turystyczna straciła ostatnio jednego z wiceprezesów. Ze stanowiska odwołana została Elżbieta Wąsowicz-Zaborek. I choć organizacja bardzo potrzebuje następcy, to z powodów formalnych nie może rozpisać konkursu.
więcej...
|
|
North Events będzie promować Grecję w Polsce
|
W Warszawie otwarte zostanie Greckie Centrum Informacji Turystycznej. Celem jego założycieli jest promowanie kraju wśród Polaków w oparciu o ścisłą współpracę z naszą branżą. Z usług Centrum korzystać będą zarówno klienci indywidualni, jak i touroperatorzy oraz agenci, dla których Centrum ma być wsparciem merytorycznym i marketingowym.
więcej...
|
|
Czytaj w najnowszym numerze WT 02/2016
|
ROZMOWA NUMERU Stawiamy na własne marki
alltours to jeden z największych niemieckich touroperatorów, który w rankingach plasuje się w pierwszej piątce. Jak wygląda sytuacja na tamtejszym rynku turystycznym, opowiada Stefan Suska, dyrektor działu komunikacji alltours.
więcej...
|
|
Aktywnie, kulinarnie i po relaks - polska oferta dla Skandynawii
|
Najnowsze wydanie specjalne Wiadomości Turystycznych Skandynawia 2016 – to magazyn promujący atrakcje Polski, przeznaczony na rynek skandynawski. Przedstawiamy w nim Polskę jako kraj atrakcyjny, z dużą różnorodnością oferty turystycznej, idealny do wypoczynku aktywnego, jak również skorzystania z szerokiej oferty spa&wellness.
Skandynawia 2015
więcej...
|
|
artykuł sponsorowany Tour Salon już w lutym!
|
Już za chwilę w Poznaniu odbędzie się 27. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2016 – wydarzenia podążającego ze zmianami zachodzącymi w branży i cieszącego się najdłuższym stażem wśród targów turystycznych w Polsce.
więcej...
|
|
Itaka stawia na Emiraty
|
W sezonie zimowym Itaka oferuje klientom czarterową alternatywę pobytów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Średnia cena waha się na poziomie 4,5 tys. zł od osoby, na wakacje wybierają się zarówno single, pary, grupy przyjaciół i rodziny z dziećmi.
więcej...
|
|
Lufthansa przez kontrowersyjną opłatę traci rynek
|
Decyzja o wprowadzeniu od 1 września 2015 r. opłaty w wysokości 16 euro za rezerwacje lotów dokonywane za pośrednictwem globalnych systemów dystrybucyjnych pociągnęła za sobą spadek liczby rezerwacji. Sama decyzja budzi kontrowersje, jednak zdaniem prezesa zarządu Lufthansy Carstena Spohra nie wpłynęła ona na dochody firmy.
więcej...
|
|
Czytaj w najnowszym numerze WT 01/2016
|
ROZMOWA NUMERU Przyszłość jest niepewna Dziś przedsiębiorcy turystyczni mówią, że w branży pewne jest tylko to, że nic nie jest pewne. Mariusz Jańczuk, prezes Itaki, mówi o najbliższej przyszłości polskiej turystyki, trudnej sytuacji geopolitycznej i jej wpływie na biznes.
więcej...
|
|
Wielka Brytania chce latać do Szarm el Szejk
|
Wyżsi rangą przedstawiciele brytyjskich linii lotniczych i specjaliści ds. bezpieczeństwa obradowali w Kairze nad możliwością przywrócenia połączeń lotniczych z Szarm el Szejk. Ich zadaniem jest wdrożenie wspólnego planu działania, którego celem ma być przywrócenie ruchu lotniczego między Wielką Brytanią a tym egipskim kurortem.
więcej...
|
|
Na zakupy „tax free” do tureckich kurortów
|
Turcja od lat znajduje się w czołówce wakacyjnych kierunków turystów. Władze nie ustają jednak w wysiłkach, by powiększyć statystyki odwiedzin. Jednym z jej ostatnich pomysłów jest powołanie w rejonach najbardziej obleganych przez wypoczywających, tj. w kurortach nad Morzami Egejskim i Śródziemnym, tzw. turystycznych stref wolnych od podatków.
więcej...
|
|
TUI Deutschland przecenia Grecję
|
Choć w Polsce Grecja typowana jest na jeden z najważniejszych kierunków sezonu Lato 2016, na którym ceny mogą nawet wzrosnąć o kilka procent, to w Niemczech touroperatorzy oferują dodatkowe rabaty na zakup pobytów w tej destynacji. TUI Deutschland ogłosiło np. promocję obejmującą wakacje w ponad stu hotelach marek TUI i 1-2-Fly.
więcej...
|
|
Po zamachach turystyka słabsza na giełdzie
|
Zamachy terrorystyczne wpływają nie tylko na liczbę turystów, ale także na wycenę przedsiębiorstw z tego sektora na rynku papierów wartościowych. Z raportu przygotowanego przez Bloomberg Intelligence wynika, że po zamachach w Paryżu i strąceniu rosyjskiego samolotu przez tureckie siły firmy turystyczne zanotowały spadek wartości akcji.
więcej...
|
|
Czytaj w najnowszym numerze WT 24/2015
|
Poczucie bezpieczeństwa określi kształt oferty
O tym, jak będzie wyglądał rok 2016 w turystyce – dyskutowali zaproszeni przez "Wiadomości Turystyczne" przedstawiciele touroperatorów, agentów i stowarzyszeń branżowych.
więcej...
|
|
|
|