close 
|
|
|
Ecco Holiday wprowadziło do sprzedaży nowy kierunek.
|
Z początkiem kwietnia biuro rozszerzyło swoją ofertę o Maltę, na którą klienci biura będą mogli polecieć między końcem kwietnia a połową października. Zainaugurowanie nowej destynacji w tym terminie jest motywowane m.in. weekendem majowym, który cieszy się dużą popularnością wśród klientów.
więcej...
|
|
Rośnie świadomość ekologiczna klienta
|
Ekologia może przysłużyć się turystyce. Potwierdza to najnowszy raport „Turyści a Natura 2000” podsumowujący badania przeprowadzone w ramach projektu „Szerokie wody Natury 2000”. Wynika z niego, że umiejętny marketing walorów przyrodniczych może spowodować wzrost znaczenia turystyki przyrodniczej.
więcej...
|
|
Nie przepłacaj za zaświadczenie
|
Za zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów szkoleń dla kandydatów na przewodników turystycznych i pilotów wycieczek trzeba zapłacić. Powstaje tyle pytanie – ile?
więcej...
|
|
Mikrotargetowanie ma przyszłość
|
Amadeus, jeden z globalnych systemów dystrybucji, opublikował wyniki badań, które prezentują zachowania turystów dokonujących zakupów usług turystycznych online.
więcej...
|
|
Izrael liczy na polski kapitał
|
Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki otworzyło w Warszawie swoją placówkę zagraniczną. Władze tego kraju nie ukrywają, że w swoich rachubach ekonomicznych liczą na polski kapitał. Minister Turystyki Izraela Stas Misezhnikov zapowiedział, że nowo otwarte biuro będzie miejscem spotkań branży i mediów.
więcej...
|
|
Solways wchodzi na polski rynek
|
Międzynarodowy organizator, wyspecjalizowany w sprzedaży Kuby chce wprowadzić swoją ofertę na rynek polski. Zamierza współpracować z rodzimymi biurami agencyjnymi.
więcej...
|
|
Nowe logo filipińskiej turystyki
|
Filipiński departament ds. turystyki zaprezentował nowe logo i hasło turystyczne. Logo, utrzymane w konwencji pikselowej, doskonale komponuje się z kolorowym napisem It's more fun in the Philippines.
więcej...
|
|
Przewodnik górski nadal regulowany
|
Wiemy już jakie dokładnie zmiany dla branży turystycznej przewiduje projekt zbiorowej deregulacji i kiedy resort planuje skierować projekt do sejmu. Na razie toczą się dyskusje. Jak się wydaje, te najważniejsze (czyli głos zainteresowanych) nie znajdą dostatecznego zainteresowania pomysłodawców.
więcej...
|
|
Targi pod sztandarem Euro
|
15. edycja Gdańskich Targów Turystycznych zapowiada się interesująco. Przygotowano m.in. Strefę Mistrzostw, tematyczne salony i konkursy dla wystawców oraz zwiedzających.
więcej...
|
|
Egipt pociągnął sezon zimowy
|
Ten sezon zdecydowanie należał do touroperatorów oferujących rozbudowaną ofertę letnią. Rainbow Tours odnotował wzrost na poziomie 23 proc. Sprzedaż Itaki urosła o 10 proc. Hitami sezonu okazały się Egipt, Wyspy Kanaryjskie i Kenia.
więcej...
|
|
Justyna Krzyżanowska, TUI Poland
|
SONDA Czy katalogi drukowane będą traciły na znaczeniu? NIE Drukowana wersja katalogu jest tą, do której jesteśmy bardziej przyzwyczajeni – możemy zabrać go do domu i wybrać coś wspólnie z bliskimi.
więcej...
|
|
Intourex traci na znaczeniu
|
Barometr tegorocznych turystycznych imprez targowych idzie w dół. Może o tym świadczyć malejąca liczba wystawców i odwiedzających piątą edycję sosnowieckich targów.
więcej...
|
|
Rejsy – dochodowy biznes dla wybranych
|
Po zatonięciu Costa Concordii organizatorzy luksusowych rejsów na chwilę wstrzymali oddech w obawie przed utratą znacznej liczby klientów. Niepotrzebnie – polscy turyści nie wycofali swoich rezerwacji, a oferta luksusowych rejsów cieszy się coraz większym powodzeniem wśród wielbicieli wiatru i fal.
więcej...
|
|
Aktywny zawodowo, bierny turystycznie
|
Polacy w wieku 55-65 lat są osobami aktywnymi zawodowo, niestety są też bierni turystycznie. Mało osób w tym przedziale wiekowym podróżuje po Polsce czy też poza granice naszego kraju.
więcej...
|
|
|
 |
|
»Beata Górka, Rafał Górka właściciele biura HolidayCafe.pl w Tarnowskich Górach, laureaci konkursu Agent Roku 2024 » więcej |

|
|