Niemiecka branża lotnicza przeprasza za opóźnienia
„Także niebo dochodzi niekiedy do granic” to tytuł całostronicowych ogłoszeń prasowych, które ukazały się w poczytnych niemieckich dziennikach.
Przez publikację przeprosin w formie odpłatnych ogłoszeń Stowarzyszenie Niemieckich Przedsiębiorstw Lotniczych (BundesVerband der Deutschen Luftfahrtwirtschaft - BDL) przeprasza klientów i pasażerów za liczne opóźnienia lotów i zmiany w siatce połączeń, do których dochodzi w ostatnich tygodniach za naszą zachodnią granicą. W liście przyznano, że wiele tysięcy pasażerów nie dotarło na miejsce w wyznaczonym czasie.
Firmy lotnicze pracują nad poprawą punktualności i odzyskaniem zaufania, aby podróż była przyjemnym doświadczeniem. Niestety w bieżącym sezonie letnim nie uda się przezwyciężyć wszystkich przeciwności, dlatego należy liczyć się z dalszymi opóźnieniami. – Nie wszystko jest od nas zależne. Wspólnie z politykami w Niemczech i w Europie próbujemy wypracować zasady, dzięki którym będziemy mogli zagwarantować, że transport lotniczy będzie funkcjonował bez zarzutu – pisze Stowarzyszenie.
Pod listem podpisali się przedstawiciele BDL, Eurowings, lotniska w Hamburgu, Norymberdze, Monachium, Duesseldorfu, Grupy Lufthansa, Grupy TUI, Lufthansa Cargo, Condora, Fraportu, European Air Transport Leipzig oraz Gebr. Heinemann SE & Co. KG.
MG
2018-06-27 17:29:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»