TOUROPERATORZY
Exim Tours rozbudowuje dział marketingu

Exim Tours rozwija się, a to oznacza, że sukcesywnie powiększa swoją załogę. Obecnie rekrutuje do działu marketingu, który na razie tworzą trzy osoby.
Dominika Jurkowska, menedżer ds. marketingu i rozwoju sieci agencyjnej w Exim Tours, mówi, że zeszły rok był czasem intensywnej pracy nad szeroko rozumianym obszarem badań i rozwoju. Chodzi o doskonalenie systemu, automatyzację zarówno w procesie działań operacyjnych, jak i marketingowych. - Chcąc podążać za trendami rynku musimy inwestować w zasoby ludzkie, czyli szukać specjalistów w konkretnych dziedzinach. Dlatego otwieramy się na kreatywnych, ambitnych ludzi, którzy hołdują zasadzie „mogę więcej – tłumaczy Dominika Jurkowska.
Biuro oczekuje od kandydatów umiejętności korzystania z systemów do zarządzania treściami w internecie, monitorowania pozycji strony Exim Tours, ponadto otwartości na nowe wyzwania. Przyszły pracownik działu marketingu musi też znać język angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym. MG
2023-01-20 09:06:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»