BRANŻA
MerlinX do Agentów: Zapomnijcie (na chwilę) o last minute

MerlinX w komunikacie do agentów przypomina, że rozpoczął wdrażanie procedur prezentowania cen w systemie MerlinX oraz rozwiązań dla agencyjnych stron internetowych. Planowany czas wdrożenia pierwszych klientów to marzec 2023 roku.
Firma zaleca, by do tego czasu na swoich stronach internetowych wyłączyć opcję przekreślania cen, na portalach nie korzystać ze zwrotów „promocja”, „last minute”, „obniżka”, jeśli nie jest znana historia cen. Nie należy sugerować na stronie internetowej, że oferta jest promocją z najlepszą ceną, przy generowaniu ofertówek z MerlinX wstrzymać się z dodawaniem sloganów, które mogą kojarzyć się lub sugerować promocyjną cenę, nie wstawiać na materiałach stempelków lub ikonek typu „last minute”, „hit cenowy” czy „oferta specjalna”. MerlinX sugeruje nawet, by agenci nie pokazywali ofert w systemie rezerwacyjnym, co czasem czynią, odwracając monitor w stronę klienta.
Zalecenia mają związek z dyrektywą Omibus, która weszła w życie z początkiem roku. MG
2023-02-07 08:23:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»