TravelCamp po raz kolejny zawita do Krakowa. Wydarzenie, które gromadzi hotelarzy i menedżerów branży turystycznej, poświęcone jest zagadnieniom marketingowym.
Gościem specjalnym krakowskiej edycji TC będzie Magdalena Urbaniak, założycielka agencji MaxTractor, strateżka i szkoleniowiec w obszarze komunikacji i budowania marek, a także autorka blogów. Eksperci tym razem będą rozmawiać o neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nie zabraknie też wskazówek, jak analizować dane i zwiększać widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych.
Uczestnicy TravelCamp od 2010 roku dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu, rozmawiają o trendach, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.
- Chciałbym odkurzyć nieco ideę TravelCampu. Z każdą kolejną edycją będę wprowadzał też zmiany w formule spotkania, tak by jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować do czynnego udziału jego uczestników – mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca eventu.
TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży travel lub w hotelarstwie. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Najbliższa 32. edycja spotkania rusza w czwartek, 22 czerwca, o g. 13.30 w Browarze Lubicz w Krakowie. MG