Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

Hotele zachęcają klientów do rezerwacji bezpośrednich



#RezerwujSprytnie to kampania edukacyjna, którą prowadzi Profitroom. W ten sposób chce zmienić nawyki zakupowe gości hotelowych i pokazać im, jakie korzyści uzyskają, jeśli pokój zarezerwują bezpośrednio w obiekcie.

Sprzedaż bezpośrednia to pozyskiwanie rezerwacji hotelowych poprzez własne kanały sprzedaży takie jak strona www, kontakt telefoniczny bądź mailowy z recepcją/działem sprzedaży. - Wielu gości hotelowych nie wie, że poprzez bezpośrednią rezerwację na stronie hotelu może otrzymać korzystniejszą ofertę niż u pośredników. Pośrednictwo wiąże się z dodatkowym kosztem, którym obciążane są hotele - tłumaczy Marcin Dragan, założyciel Profitroom, firmy dostarczającej narzędzia technologiczne do wsparcia sprzedaży i marketingu hoteli. - W dobie wysokiej inflacji i wzmożonej promocji wyjazdów zagranicznych istotne jest, żeby uwydatnić, że polscy hotelarze mają wyjątkowo atrakcyjną ofertę. Naszym celem jest dotarcie z informacją o tym jak rezerwować sprytnie do milionów Polaków. Liczymy na to, że do naszej akcji edukacyjnej przyłączy się cała branża hotelowa - dodaje Marcin Dragan.

Patronat nad inicjatywą Profitroom objęła Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. MG

2023-06-22 06:12:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Sylwester Gadomski, właściciel biura PoraWakacji.pl w Zgierzu  » więcej






Newsletter

»

Zamów newsletter