Targi ITB Berlin w ramach projektu ITB 360° co miesiąc zajmująć się innym, ważnym tematem dla turystyki. W ten sposób chcą przyciągnąć uwagę branży i wywołać dyskusję.
ITB 360° to dostęp do informacji branżowych prezentowanych w ramach artykułów, podcastów i analiz. Nie zabraknie wywiadów z ekspertami, ankiet, omówienia trendów, a wszystko to poświęcone będzie jednemu obszarowi tematycznemu – co miesiąc innemu. Koncept łączy wiedzę i doświadczenia zebrane ze wszystkich imprez targowych organizowanych przez ITB – poza berlińskimi, także w Singapurze, Szanghaju oraz w Indiach.
Projekt wystartował w czerwcu, a pierwszym poruszanym obszarem były podróże mieszane. ITB sprawdzało, czy połączenie wyjazdów służbowych z prywatnymi ma szansę stać się nową formą podróży służbowych, czy raczej uzupełnieniem tradycyjnych wyjazdów wakacyjnych. Lipiec poświęcony został turystyce LGBTQ+, można między innymi dowiedzieć się, jak rozwijać ten segment w Europie Wschodniej. W ramach serii podcastów „300 Seconds With” nie zabraknie analiz wpływu rynku chińskiego na globalną branżę turystyczną. Sierpień będzie poświęcony problemowi braków kadrowych, a wrzesień podsumowaniu kongresu, który odbył się przy okazji marcowych targów oraz rynkowi chińskiemu. MG