Po raz pierwszy w historii wydarzenia organizowanego cyklicznie przez Amazona – Prime Day, członkowie klubu lojalnościowego portalu będą mogli skorzystać ze zniżek turystycznych. Wszystko w ramach współpracy Amazona z Priceline, marką Booking Holdings.
Członkowie klubu Amazon Prime będą mogli skorzystać w czasie trwającego właśnie wydarzenia Prime Day (11-12 lipca) ze zniżek na hotele, pisze agencja Reutera. Jeśli ktoś zdecyduje się na rezerwację z Priceline’s Hotel Express, otrzyma dodatkowo 20 proc. rabatu – mowa o ofertach, w ramach których klienci otrzymują do 60 proc. zniżki.
To pierwszy raz w historii, kiedy do akcji włącza się marka turystyczna. - Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci. Wiemy, że podróżni robią zakupy na Amazon i rezerwują podróże w Priceline – mówi Lesley Klein, starszy wiceprezes ds. marketingu w Priceline.
Booking Holdings ma kilka marek i to nie jest pierwszy raz, kiedy firma współpracuje z Amazonem przy wydarzeniu Prime. Booking.com oferuje członkom Prime w Niemczech i Austrii kredyty podróżne i zniżki przez cały przyszły rok.
Amazon kilka lat temu próbował zbudować sekcję rezerwacji hoteli o nazwie Amazon Destinations, ale projekt został zamknięty kilka miesięcy po uruchomieniu. MG