RYNEK
OSAT poznaje Mauritius. I go promuje
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) rozpoczęło współpracę z przedstawicielstwem MTPA Polska (Mauritius Tourism Promotion Authority). Agenci zobowiązali się, że będą kraj na naszym rynku promować.
Czerwiec ma być wśród członków OSAT-u miesiącem poświęconym Mauritiusowi. Kraj znany z przepięknych plaż, luksusowych hoteli i niezapomnianych atrakcji turystycznych, będzie promowany jako idealne miejsce na wakacje marzeń. Agenci mają rekomendować sprawdzone hotele oraz atrakcje, które warto odwiedzić, aby poczuć i poznać dogłębnie tę wyspę.
Jednym z kluczowych elementów tej współpracy będzie organizacja wyjazdu studyjnego, który zaplanowano na październik 2024 roku.
- Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością współpracy z MTPA Polska. Wierzymy, że dzięki tej inicjatywie uda nam się przybliżyć Polakom piękno Mauritiusu i zachęcić ich do odwiedzenia tej niezwykłej wyspy. FamTrip będzie doskonałą okazją, by nasi agenci mogli sami doświadczyć, co Mauritius ma do zaoferowania i wrócić z mnóstwem inspiracji i rekomendacji dla swoich klientów – mówi Aleksandra Kaźmierowska, wiceprezes OSAT-u. MG
2024-06-04 06:45:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie
»