Popularność, jaką cieszy się Bahrajn, zaskoczyła branżę turystyczną, do tego stopnia, że jeszcze przed inauguracją lotu z Katowic Exim tours otwiera drugie połączenie – tym razem z Lotniska Chopina w Warszawie. Lot obsługiwany będzie przez Enter Air.
EXIM tours poszerza swoją ofertę o arabskie kierunki i poświęca im jesienną kampanię marketingową. Promocja dotyczy Ras el Chajma, ale też zupełnie nowego kierunku – Bahrajnu. Inauguracyjne loty do tego ostatniego kraju odbędą się 1 listopada z Katowic oraz 20 grudnia z warszawskiego lotniska Chopina. Z kolei przy Ras el Chajma biuro poszerza ofertę, dodając bezpośrednie połączenie także z warszawskiego lotniska. Pierwsi podróżujący ze stolicy polecą do emiratu już 3 listopada. Od stycznia biuro oferuje loty z Katowic.
– Królestwo Bahrajnu jest jeszcze nieznane turystycznie. Można tam zarówno wypoczywać na plaży, nad hotelowym basenem, jak i poznawać fascynujące zakątki miasta. Z jednej strony to imponująca nowoczesna architektura i pięciogwiazdkowe hotele, a z drugiej – starożytne zabytki czy tor Formuły 1. Warto zaznaczyć, że Bahrajn plasuje się w światowej czołówce pod względem bezpieczeństwa. To zatem gwarancja urlopu, który dostarczy jedynie pozytywnych przeżyć – mówi Magdalena Marciniak, product manager w EXIM tours. – Także emirat Ras el Chajma przyciąga turystów swoimi licznymi atrakcjami, wśród których znajdują się m.in. Jebel Jais Flight, czyli najdłuższa tyrolka na świecie, a także przepiękny rezerwat przyrody Al Wadi. Dlatego tej zimy polecimy tam i z Katowic i z Warszawy – dodaje Agnieszka Kołtoniak, charter flight manager w EXIM tours.
– Chcemy, aby mocno wybrzmiało, jak atrakcyjne są te orientalne kierunki. Zamierzamy pokazać zupełnie nowe propozycje, idealne na zimowy wypoczynek. Zainspirować do podróży w miejsca pełne słońca, różnorodnych atrakcji, z luksusowymi hotelami i opcją all inclusive. Do Bahrajnu i Ras Al Khaimah z EXIM tours w komfortowych warunkach leci się bez przesiadki jedynie 5,5 godziny – zachęca Marcin Małysz, prezes EXIM tours.
Touroperator promuje swoje nowe kierunki na nośnikach outdoorowych w stolicy oraz na południu Polski. Kampania widoczna będzie także w internecie i kanałach własnych. Media zaplanował i kupił dom mediowy dentsu Polska, a za kreację odpowiada agencja Must Be Loud. Kampania realizowana jest przez EXIM tours wraz z partnerami: Visit Bahrain oraz Ras Al Khaimah Tourism Development Authority.
Wakacje w Bahrajnie dostępne są już od 2599 zł, a do Ras el-Chajma od 2999 zł w opcji all inclusive. MG