Marki Ecco Holiday i Ecco Travel rozpoczynają kolejną serię aktywności przeznaczonych dla agentów. Najbliższe plany to study tour do Nepalu oraz seria spotkań agencyjnych w pięciu polskich miastach. To sygnał, że marka stawia na rozwój i bliską współpracę z siecią sprzedaży.
We wrześniu agenci będą mieli okazję poznać Nepal w wersji, w której odkrywają ją klienci. Program study tour obejmuje m.in. Katmandu, Bhaktapur, Pokharę, Chitwan z safari czyli wszystkie kluczowe punkty programu „Nepal – w królestwie Himalajów”, który od lat cieszy się uznaniem wśród klientów.
- Wiemy, jak ważne dla agentów są wyjazdy szkoleniowe, dlatego robimy wszystko, by zapewnić możliwość osobistego poznania kierunków, które sprzedają. To przekłada się na większe zaufanie, skuteczniejszą sprzedaż i lepszą prezentację oferty. Inwestujemy w doświadczenie, bo to ono buduje jakość – podkreśla prezes Ecco Holiday Karolina Warzybok.
Zapisy na study tour odbywają się przez formularz zgłoszeniowy – liczba miejsc jest ograniczona. Organizator zapowiada, że Nepal to nie jedyny kierunek, nad którym aktualnie pracuje w kontekście wyjazdów szkoleniowych.
Wcześniej, bo w maju (12-16.05.2025) Ecco Holiday i Ecco Travel odwiedzą: Gdańsk, Warszawę,Lublin, Katowice i Wrocław. Część spotkań będzie miała charakter otwarty - zapisy dla agentów trwają już teraz (liczba miejsc ograniczona). W planach są także spotkania zamknięte organizowane we współpracy z sieciami agencyjnymi. Partnerami wydarzenia są VISITJAMAICA, AIR ARABIA oraz TU EUROPA. Podczas każdego ze spotkań uczestnicy zapoznają się z nowościami objazdowymi i hitami sprzedaży z marki Ecco Travel oraz kierunkami z oferty wypoczynkowej Ecco Holiday. Nie zabraknie inspirujących prezentacji partnerów i przeglądu interesujących obiektów hotelowych. - Roadshow to dla nas nie tylko okazja do prezentacji oferty, ale przede wszystkim możliwość rozmowy i wymiany doświadczeń. Cieszymy się, że po przerwie możemy znów spotkać się z agentami na żywo - podsumowuje prezes Karolina Warzybok. MBG